Bubblar

Skrivet: 2011-08-19 Kl: 17:25:45

Jag vet inte var jag ska börja.... mobilbloggar från sjukhuset så jag ska fatta mig kort. Lucas ben har blivit sämre och vi är inlagda igen. Han har varit fastande sen imorse för dom skulle söva honom och göra en magnetröntgen. Efter 10!!! timmars väntan utan mat, dryck eller dropp fick vi veta att hans röntgen inte hinns med idag. Ny tid 8.30 imorrn. Dom har ingen aning om vad som är fel. Han visar inga tecken på infektion. Det allra värsta scenariot är att märgen är fjättrad igen. Ny operation. Inställd semester. Orkar och vill inte tänka så men oron är stor.
Kommentarer
Postat av: Tess W

Usch vad tråkigt!

Jag som hoppades att ni skulle få komma hem snart.

Hoppas att det inte är så att märgen är fjättrad igen!

Utan att det är något lätt åtgärdat så att ni snart får komma hem.



Stora kramar Tess W

2011-08-19 @ 19:21:16
Postat av: Natalie

fan vad hemskt!! Blir så j*kla ledsen och kan inte tänka mig vad ni går igenom. NI hade verkligen behövt semestern men framför allt att lillen skulle mått bra! Det blir nog bra ska du se..

Vi finns här, spelar inge roll vad den ÄN ÄR!! älskar er massor kram!

2011-08-19 @ 23:07:27
URL: http://jetaim.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur går det med allt?

2011-09-16 @ 11:30:57
Postat av: Karin

Hej, hur har det gått för er? Hoppas på en uppdatering snart, hoppas allt har gått bra!

2011-09-20 @ 19:51:29
Postat av: Tess W

Undrar också hur det är med er allihopa!



Hoppas att ni är hemma från sjukhuset nu!



Stora kramar Tess W

2011-09-22 @ 19:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogdesign gjord av Knixie©

RSS 2.0