Plusminusnoll

Skrivet: 2011-02-26 Kl: 23:44:47

Blääääää.... Jag har ingen karaktär what so ever!! Jag har inte gått ner ett enda gram i vikt. Jag har inte gått upp heller i och för sig men meningen var ju att vågen skulle börja visa mindre för varje vecka. Men jag har inte lyckats komma igång på riktigt än. Men jag ska. Jag lovar. Jag har fortfarande samma mål, jag är bara lite sen i starten. Ikväll åt vi pizza, underbart för figuren. Nu är jag så mätt att jag håller på att spy. Jag ska dricka en samarin och krypa ner bredvid maken som sover sen flera timmar tillbaka. Imorgon vill jag hitta på något skoj med barnen. Pulkaåkning, bashuset, leklandet eller nåt annat aktivt. Vi får väl se vad dom tycker.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogdesign gjord av Knixie©

RSS 2.0