Fru G

Skrivet: 2011-01-03 Kl: 15:10:30

Trött och sliten mamma till två underbara busfrön. Två små liv, två tokiga pojkar. En på 8 månader och en på 22 månader.

Utöver att vara mamma är jag också fru till min härliga Herr G. Min själsfrände och klippa.

Som om det inte räckte så är jag extramamma åt en sjuåring och matte till en gatukorsning på 2 år.

Hela tjocka familjen bor i en villa som ständigt byggs ut, byggs till och renoveras. Snart ser det ut som Villa Villekulla men med snyggare tapeter!

Kommentarer
Postat av: TessW

Tänker fortsätta följa dig!



Skönt med en nystart så här i det gryende 2011!



Vill önska er alla en god fortsättning på det nya året!



Och grattis till nya bloggen!



Stora kramar Tess W

2011-01-03 @ 17:24:03
Postat av: Sofie

åhhh...vad det ska bli spännande att läsa om inredning och mat....

har läst i din andra blogg lite nu och då om din kamp om och med barnen samt allt ni gått igenom...

hoppas att det här blir lika intressant.....

vill du får du gärna lämna uppgifter till den om du vill.... =))

tänker ofta på er alla...fast jag inte ens känner er....



Lycka till i livet och med allt runt omkring....



Kram från mig



//Sofie

2011-01-04 @ 15:06:37
Postat av: ThinaChelsea + Bebis i magen

Dom är ju skit snygga! Har ni satt dom vågrätt också? =)

2011-01-04 @ 19:22:01
URL: http://thinachelsea.blogg.se/
Postat av: elin

Saknar dig bästaste vän och älskling! Tänkte om jag skulle komma den 14e? vi hörs av via telen. Krama Tias och pussa tant Elins pojkar!

Puss o kram o massa kärlek

2011-01-04 @ 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogdesign gjord av Knixie©

RSS 2.0