Kärlek

Skrivet: 2011-01-30 Kl: 20:59:14

I fredags åkte Lucas till mormor och morfar. Mattias var på firmafest. melker somnade som han skulle klockan sju och jag fick hela kvällen för mig själv. Jag tittade på film, surfade på datorn och la mig i skaplig tid. I lördags skjutsade vi Melker till farmor och farfar, sen hade vi resten av helgen barnledig! <det var helt underbart att ha tid för varann.

Vi åkte ut till Valbo och strosade på alla elektronikbutiker. vi kollade på TV, hemmabio och lite annat. Vi tog oss tid och jämförde alla olika märken. På kvällen träffade vi goda vänner på Texas longhorn och åt en underbar middag. Jag älskar Texas Longhorn, atmosfären, servicen och maten är alltid tipp topp.

Imorse, eller i förmiddags eftersom vi tog rejäl sovmorgon, åkte vi in till Gävle och åt brunch på Mocca. Jag har aldrig varit där förr. Brunchen var GRYM!!! Lite väl dyr men allt smakade himmelskt. Det var en stor tallrik med scrambled eggs, bacon, korv, västerbottnpaj, rostat bröd, marmelad, melon, liten smoothie, pannacotta, pannkakor med sirap, blåbär och hallon och ett glas apelsinjuice. Priset på 139 kr kändes lite saftigt men jag var mätt hela dagen och när man bara unnar sig något sånt typ en gång per år så var det värt det.

Efter brunchen åkte vi till Valbo - igen. Över natten hade vi sovit på saken och bestämt oss för vad vi ville ha för TV och ljudsystem så vi åkte ut och köpte det. nu kan vi äntligen göra klart i vardagsrummet. Nästan. Jag har fortfarande kvar TV-skåpet som vi behöver bli av med. Någon som är sugen?

Ikväll fick vi besök av en gammal vän till Mattias och hans familj vilket var väldigt trevligt. Ungarna kastade vi i badet och nattade vid sju. Jag kollade på Teen Mom och nu har vi nyss kollat på Solsidan. Summan av kardemumman är att helgen har varit helt underbar!
Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Låter verkligen som ni haft en härlig helg, det är ni värda!!! Hur mycket man än älskar sina barn så är det skönt att få lite "egen" tid ibland! Det mår nog alla bättre av tror jag. Linnéa sov hos mamma i fredags och hon tyckte att det skulle bli så skönt och vara ifrån oss och Emma ett tag...

2011-01-30 @ 23:11:16
Postat av: [SOFIA WESTERGREN]

härligt allt låter! :)

2011-01-31 @ 23:19:55
URL: http://fiiiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogdesign gjord av Knixie©

RSS 2.0