Plötsligt händer det

Skrivet: 2011-01-14 Kl: 20:54:28

Människor kommer i alla former och storlekar. En del är snälla andra elaka. Några är blyga, vissa är impulsiva. Några få kommer beröra dig på ett alldeles speciellt sätt. Några enstaka kommer följa dig livet ut och ha en speciell plats i ditt liv för alltid. Jag har förmånen att ha några otroligt vackra människor omkring mig. Människor som får mig att vilja gråta när jag tänker på dem för att dom är så varma och speciella. Det här är ett inlägg till er. Ni som får mig att känna mig utvald, speciell och omtyckt. Ni som jag håller allra kärast och närmast mitt hjärta. Det behöver inte betyda att vi är bästa vänner eller att vi umgås varje dag. Det innebär bara att ni är änglar i mina ögon, ni har själar av guld och ni är helt enastående.

Så det här inlägget är till er starka vackra kvinnor!

Clara Minell
Pernilla Thyr
Liza Nordén
Catta Östling
Ella Fröjdman
Ellinor Abrahamsson
Sara Kreft
Annika Ersgård
Ylva Erdesjö
Pernilla Bergh
Maria Sjödin

Sen vill jag tillägna ett eget litet avsnitt till min vackraste vän Elin Ullström. Vi som nyss har träffats men känt varann hela livet. Min själsfrände. Jag har aldrig någonsin haft en vän som dig. Du är så underbar på alla sätt. Du ger mig så mycket utan att du ens vet om det. Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Jag kan inte förstå att jag har spenderat 34 år utan dig. Jag litar på dig till 100%. Du ställer alltid upp utan att tveka. Du erbjuder dig att hjälpa till, jag behöver aldrig be dig om nåt för du vet när jag behöver dig. Jag skrattar som aldrig förr med dig, jag kan vara mig själv och jag skulle aldrig vara oärlig eller gå bakom din rygg. Du är en så vacker människa från insidan ut, hela du strålar. Alla superlativ i världen räcker inte till att beskriva dig. Jag saknar dig varje dag vi inte är tillsammans med du finns alltid i mitt järta. Du är bäst!
Kommentarer
Postat av: Elin U

Ord kan inte beskriva hur lycklig du gjorde mig nu. Jag tror inte man behöver ha känt varann länge för att vara bästa vänner, jag tror inte heller att alla vänner man har haft längst är dom som är bäst - utan ibland bara dom som kom först. Vissa människor kommer in i ens liv i vid ett tillfälle som kan verka slumpartat- men som är noggrant planerat av nåt vi inte rår på eller förstår. För att just då, i den stunden, var det dags att möta sin "andra hälft" på vänfronten. Just i den stunden sträckte man ut en hand efter hjälp och någon helt skrämmande främmande (jajemen, gissa låten...) människa tog den. Och det är sån kärlek som varar livet ut. För allt du är, för allt du gör för mig - Jag älskar dig.



" Den finns ingen lycka som går upp, mot glädjen att finna ett hjärta som förstår "

2011-01-14 @ 23:55:08
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

sov sött xD hoppas morgondagen blir underbar kram <3

2011-01-15 @ 01:30:57
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Liza

Du anar inte hur varm jag kände mig inombords av dina fina ord! Du är en fantastisk person!

2011-01-15 @ 14:22:24
Postat av: Sara

Men lillhjärta! ♥ Vad fint du skriver! Så härligt också att du funnit en själsfrände i Elin! Det är få förunnat! Stora kramar till dej från mej! Och vi hörs :) ♥

2011-01-15 @ 20:27:34
Postat av: Pernilla

Du är en fantastisk kvinna! Tack för dina fina ord, och jag finns här om du behöver det!

2011-01-22 @ 10:40:20
Postat av: Ellinor

Åh... oj. Jag hade inte läst det här. Tänk att jag berör dig lika mycket som du berör mig.



Det är fantastiskt! <3 <3 <3

2011-02-27 @ 01:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogdesign gjord av Knixie©

RSS 2.0