Shoot me

Skrivet: 2011-01-08 Kl: 17:55:16

Idag har vi haft besök av en otroligt talangfull tjej och tillika fotograf som heter Sofia. Vi plåtade hela familjen, barnen, individuella porträtt och annat. Jag smygtittade i hennes kamera ibland precis som blixten fyrades av och herre min gud vilka fina bilder!!! Jag ser verkligen fram emot att se dom på riktigt. Jag kan varmt rekommendera en session med henne. Proffsig, duktig och tålmodig. Bara positivt att säga, så se till att boka en tid du med!
Kommentarer
Postat av: [SOFIA WESTERGREN]

hah jaa han var så himla söt som geting! :D

tack så mycket! :) håller på med redigering för fullt så snart får ni ta del av alla bilder, mailar dig snart!

2011-01-09 @ 17:51:23
URL: http://fiiiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogdesign gjord av Knixie©

RSS 2.0