Zumba

Skrivet: 2011-01-16 Kl: 07:12:55

Idag börjar min Zumba-kurs. Jag har längtat så mycket efter den här dagen men nu kanske allt skiter sig. Mattias har jour. Imorse när vi klev upp så hade han en drös missade samtal. Han skulle ha åkt ut i natt och jobbat men av någon anledning har han inte hört telefonen. Istället fick han stressa iväg imorse, irriterad och förbannad över att ha försovit sig. Snacka om att vakna på fel sida...

Melker är jättegrinig jag vat inte om det är tänder eller vad. Jag ska ge ungarna frukost nu och hoppas på att dom vill sova igen om nån timme. Min mensvärk behöver vila lite.

Nu skriker kidsen ikapp här. Sobril nästa och sen ta tag i dagens bestyr.

Jag hoppas jag kommer iväg på min Zumba till slut.
Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej vännen. Du vart är zumban? Jag har nämligen varit sugen på att testa på det jag med :) Kram

2011-01-16 @ 07:39:36
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: C

Hur går det med dieten? nyfiken

2011-01-21 @ 21:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogdesign gjord av Knixie©

RSS 2.0