Operation igen

Skrivet: 2011-06-06 Kl: 01:54:35

Lucas märg är fjättrad igen. Känns så förjävligt. Nu ska han behöva gå igenom ännu en operation. Stackars barn. Hjälplösheten och maktlösheten är vidirig. Att inte kunna trösta sitt barn eller ta bort hans smärta. Att stå vid hans säng och inte få lyfta eller krama honom. Se när han sträcker sina armar mot mig och gråter mamma och jag får inte ta upp honom. Jag vet att man inte ska ta ut nåt i förskott. Det kanske inte alls blir lika jobbigt som förra gången men jag kan inte hjälpa det. Jag oroar mig så jag mår illa.
Kommentarer
Postat av: Tess W

Så tråkigt att det behövdes en ny operation!

Hoppas allt går bra, jag håller tummarna att Lucas och ni mår så bra som det bara går i den situationen.



Stora kramar Tess W

2011-06-06 @ 18:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogdesign gjord av Knixie©

RSS 2.0