Barnvagn

Skrivet: 2011-03-31 Kl: 14:02:26

Jag har bestämt mig för att sälja våra vagnar. Både enkel och syskonvagnen. Båda barnen kan gå nu och åker vagn väldigt sporadiskt. Istället ska jag köpa två paraplysulkys och en tvillingadapter. Då kan man ha vagnarna var för sig eller koppla ihop dom till en dubbelvagn beroende på situationen. Jag har tittat runt en hel del och har äntligen hittat en vagn jag vill ha. Dom flesta paraplysulkys håller bara för barn upp till 15 kg och det har ju Lucas passerat med råge och Melker är inte långt därifrån. Men Baby Jogger City Mini håller för 22,5 kg. Den har allt jag letat efter. Den är snygg, stor suflett, fullt liggläge, väger bara 6 kg och är otroligt lätt att fälla ihop. Så så får det bli! Nackdelen är att det inte är en ultimat vintervagn men med tanke på hhur lite jag går med barnen ute på vintern behöver jag inte ha annat. Inne på köpcentrum passar den perfekt :D!



Kommentarer
Postat av: Carro

Har hittat till din nya blogg nu :) Men den kanske inte är så ny?! ;) Vagnen var verkligen jättefin, och smidig!! Sköt om er! KramKram

2011-03-31 @ 15:15:35
URL: http://www.carolinolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogdesign gjord av Knixie©

RSS 2.0