Min lilla blir stor

Skrivet: 2011-03-20 Kl: 18:40:09

Melker kan gå!!! Söndag den 13 mars tog han sina första trevande steg. Idag, en vecka senare, går han runt hela huset utan problem. Han är så otroligt duktig!!!

Lucas pratar mer och mer men fortfarande bara enstaka ord, han bygger inga meningar. Det nyaste är att jag frågar om han älskar mamma då nickar han och säger: och pappa... Gobiten!

Idag har vi haft besök av två grannfamiljer med barn. Det var så otroligt trevligt. Vi grillade kött och kyckling. Till det hade vi klyftpotatis, sallad, vitlöksbröd, vitlökssmör och såser. Till efterrätt hade jag gjort en marängtårta. Barnen fick glasstrutar. Jag tror alla gick från bordet mer än mätta.

Nästa helg ska vi ha lite partaj här hemma. En viss person fyller 35 år... det ska bli superroligt med fest. Det var verkligen inte igår.
Kommentarer
Postat av: Liza

Och en ensam, barnlös kärring oxå...



Tack för mat och sällskap! Ser fram emot nästa gång!

2011-03-20 @ 19:21:05
Postat av: Tess W

Undrar om jag inte hörde dig på radion i morse!

Hann tyvärr inte höra färdigt.

Hur gick det blev det några pengar?



Vad kul att Melker kan gå!



Stora kramar Tess W

2011-03-22 @ 18:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogdesign gjord av Knixie©

RSS 2.0