Uuuurkkkk!!

Skrivet: 2011-03-04 Kl: 20:28:27

Jag är spyless på spyor!!! Melker och Mattias hade magsjuka förra veckan. Lucas spydde flera gånger igår, då var det slem som skulle upp. Idag när jag hämtade honom på dagis spydde han över hela mig och nyss spydde han ner hela sängen. Det här är typ 5:e gången det är kräksjuka här hemma på tre månader. Fan va äckligt vidirigt det är. Både att ta hand om och ha själv. Jag tycker så synd om barnen när dom har magsjuka för jag vet hur hemskt det är och hur illa dom mår. Bläääää! Hoppas vi slipper skiten snart.
Kommentarer
Postat av: Elin U

Ge pojkarna massa kärlek från tant Elin. Saknar er allihopa.

2011-03-04 @ 21:54:17
Postat av: G

Men hur kan du lämna ditt barn på förskolan om ni både har magsjuka hemma och ditt barn har spytt dagen innan?! Ursäkta om jag lägger mig i men jag arbetar själv på förskola och är himla less på föräldrar som lämnar sina sjuka barn!!!!

2011-03-05 @ 16:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogdesign gjord av Knixie©

RSS 2.0