Jamie Oliver släng dig i väggen!

Skrivet: 2011-05-12 Kl: 18:39:24

Mat mat mat, jag gör inget annat än står vid spisen och äter... Imorse vaknade jag och gjorde bacon och ägg, åt, lämnade Lucas på dagis, hem, lek och mys med Melker, handla mat, hämta Lucas på dagis, hem, gjorde glass, gjorde vaniljyogurt, gjorde fyllda lövbiff rullader, rättika- och lökgratäng, sås, bakade matbröd. Nu sitter jag i soffan och håller tummarna på att barnen ska somna. Melker står vid grinden uppe och skriker så mycket han bara kan. Han har bestämt sig för att inte sova på kvällarna...

Imorgon ska jag med Lucas till Akademiska. Vi fick en tid klockan elva. Det känns jättekönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogdesign gjord av Knixie©

RSS 2.0